Jak nakupovat

Vaše časté dotazy

 

Po objednávce mi přišlo potvrzení o objednávce, spolu s proformafakturou bez uvedení bankovního účtu prodávajícího. Jak zaplatím?

  • Vzhledem k tomu, že nejsme klasický e-shop, který by připravoval uniformní zboží, nebo dokonce snad pouze přeprodával zboží - ale jsme přímí výrobci zboží, které pro Vás připravujeme na zakázku - je nutné, abychom Vás po obdržení objednávky kontaktovali e-mailem nebo telefonicky - abychom si ujasnili Vaše představy - pokud je Vaše objednávka zhotovena podle standartní nabídky - můžete od nás očekávat zprávu se zasláním podkladů k platbě /max. do 2 prac.dnů/ tato forma nabídky je nutna především z důvodu, že chceme zákazníkům nabídnout více možných variant provedení /např. možnost výběru odrůdy vína, možnost volby počtu listů u svatebních knih a alb, volba lakování u obrazu, atd... - kdy možnosti výběru jsou skutečně rozmanité, není v současné době možné tyto všechny volby zanést do systému e-shopu - proto při výběru těchto příplatkových služeb je započítáváno po obdržení objednávky, kdy Vás kontaktujeme a zasíláme zálohovou fakturu s cenou dle uvedených příplatků/ - po obdržení platby na účet připravíme grafické návrhy, které Vám zasíláme k odsouhlasení a po jejich odsouhlasení přistoupíme k přípravě zakázky.

 

U položky je uvedeno min. množství objednávky, systém mne povolí nákup od 1ks - je možné takto objednat?  

  • Při nákupu věnujte pozornost při čtení v detail zboží - objednávka je možna od množství zde uvedeného.

 

Zasíláte grafické návrhy k odsouhlasení?

  • Ano, při objednávce zakázky s personifikací - po obdržení platby na účet Vám před samotnou realizací zakázky zašleme emailem grafický návrh ke kontrole a odsouhlasení.

 

Kdy můžu očekávat dodání zboží?

  • Veškeré zboží je připravováno na zakázku, a tedy na objednávku. Standartně objednávky vyřizujeme do 3týdnů od schválení graf. návrhu. Svým zákazníkům se u nás však snažíme vyjít maximálně vstříc, a pokud je to jen trošku možné - v případech, kdy na své zboží spěcháte - je možné se dohodnout na upřednostnění zhotovení zakázky. V tomto případě uveďte prosím do zprávy v objednávce nejzašší termín dodání - abychom vám mohli potvrdit, že zakázku můžeme v požadovaný termín dodat.

 

Jak je počítána cena za poštovné?

  • v případě objednávky produktů o váze do 500g je cena poštovného 120.-Kč /tužky, propisky, dortové ozdoby, svatební knihy, poděkování rodičům, .../
  • v případě dodání svatebních obrazů, dárkových kazet, atd... - je počítána cena za přepravné ve výši 150.-Kč
  • V případě dodání minivín, vín, více kusů dárkových kazet, atd... - je cena za přepravné počítána individuálně dle rozměrů a váhy zásilky
  • o ceně přepravného Vás budeme informovat v e-mailu, který vám zašleme spolu s podklady k platbě - před samotným zhotovením zakázky, v případě, že by Vám cena přepravného nevyhovovala, je možné odstoupit od objednávky

 

Je možné u Vás uhradit i jinou formou než platbou předem?

  • vzhledem k tomu, že produkty jsou připravovány přímo na míru každého z Vás, je ve standartních situacích vyžadována platba předem, před samotným začátkem přípravy zakázky
  • v individuálních případech se ze dohodnout na platbě na dobírku - zejména v případech rychlého požadavku na dodání zboží. Platba dobírkou však musí být v každém případě řešena individuelně, a musí být oběma stranami odsouhlasena.

 

Jak bude zboží doručeno? Nemusím se obávat objednat křehké zboží?

  • pro přepravu využíváme služeb České pošty a společnosti TOPTRANS. Odesílání drobných zásilek řešíme ve většině případů Českou poštou /vždy doporučeně/
  • při odesílání zásilek o vyšší váze, nebo zásilek křehkých/vína, minivína, dárkové kazety, gravírované skleničky, obrazy, .../  - využíváme služeb společnosti TOPTRANS, specializující se na přepravu křehkého zboží. S touto přepravní společností máme velmi dobré zkušenosti - navíc všechny zásilky jsou u tohoto přepravce plně pojištěny. Po obdržení zásilky prosím zkontrolujte neporušenost zboží - v případě, že by Vám bylo zboží dodáno porušené /což ze zkušeností s vybraným přepravcem nepředpokládáme :-)/ - je nutno nás do 24hod. kontaktovat a oznámit tento problém - v tomto případě nás prosím kontaktujte pro rychlejší vyřešení telefonicky na tel: 606 739 292  Přepravce TOPTRANS Vám dodá zásilku přímo na dodací adresu.

 

V případě, že se mi Vaše práce líbí, ale nenašli jsme u Vás přímo to, co hledáme? Máme individuální požadavek?

  • Ani to u nás není žádný problém - přibližte nám Vaši představu, a my ji převedeme ve skutečnost :-) Neváhejte nás kontaktovat ...

 

Plánujeme svatbu, a rádi bychom si u Vás objednali svatební vína a minivína - kdy mám objednat?

  • U vín a minivín připravovaných na zakázku doporučujeme počítat s dobou vyřízení asi 3-4týdny /v nutných případech je možno se dohodnout na upřednostnění zakázek - musí však být řešeno individuelně - závisí na počtu právě připravovaných zakázek
  • U těchto produktů, stejně jako u čokoládek - zasíláme VŽDY grafické návrhy ke schválení
  • Vzhledem k tomu, že jsme malé vinařství s omezenou kapacitou výroby - jsou odrůdy vín v průběhu roku postupně doprodávána. I z tohoto důvodu doporučujeme zhotovení objednávky vín v dostatečném předstihu /i v lednu již běžně přijímáme objednávky na svatby v měsíci září :-)/, abychom Vám mohli vybraná vína rezervovat.
  • Standartně zasíláme vína asi 7-14 dnů před svatbou, aby se nevěsty nemusely před svatbou zabývat správným skladováním vín - podle této doby dodání si také plánujeme přípravu zakázek - pokud byste požadovali dřívější dodání, poprosím o informaci o požadovaném termínu dodání.

 

Doporučené skladování vín?

  • Skladování vína při konstantní teplotě 10 až 12 °C.  Vína nejsou chemicky stabilizovaná.
    Při archivaci při vyšší teplotě je nutno počítat s tím, že víno bude zrát, resp. stárnout rychleji. Pokud nemáte k dispozici vinný sklep, je pro uchování na kratší dobu možno využít i jiný vhodný prostor, např. chladnou komoru či speciální místnost s chlazením.
    Je třeba si dát pozor na to, aby v prostoru pro uchování vína nebyly žádné cizí pachy. Nevhodné je např. skladování v místech, kde jsou zároveň skladovány brambory, cibule, atd...
    Při skladování vína je třeba zabránit přístupu světla. Pokud to nelze udělat jinak, lze tuto podmínku zajistit skladováním láhví v uzavřeném obalu.
  • Nevhodné skladování vín nemůže být důvodem k reklamaci.
  • Víno neprodáváme osobám do 18 let. 

 

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Napište nám na naši e-mail adresu: info@slavnostnichvile.cz  nebo nás kontaktujte na tel.: 724 166 900

Na základě Vašich připomínek budeme často kladené otázky rozšiřovat.