Jak nakupovat

Vaše časté dotazy

 

Po objednávce mi přišlo potvrzení o objednávce, spolu s proformafakturou bez uvedení bankovního účtu prodávajícího. Jak zaplatím?

  • Vzhledem k tomu, že nejsme klasický e-shop, který by připravoval uniformní zboží, nebo dokonce snad pouze přeprodával zboží - ale jsme přímí výrobci zboží, které pro Vás připravujeme na zakázku - je nutné, abychom Vás po obdržení objednávky kontaktovali e-mailem nebo telefonicky - abychom si ujasnili Vaše představy - pokud je Vaše objednávka zhotovena podle standartní nabídky - můžete od nás očekávat zprávu se zasláním podkladů k platbě /max. do 2 prac.dnů/ tato forma nabídky je nutna především z důvodu, že chceme zákazníkům nabídnout více možných variant provedení /např. možnost výběru odrůdy vína, možnost volby počtu listů u svatebních knih a alb, volba lakování u obrazu, atd... - kdy možnosti výběru jsou skutečně rozmanité, není v současné době možné tyto všechny volby zanést do systému e-shopu - proto při výběru těchto příplatkových služeb je započítáváno po obdržení objednávky, kdy Vás kontaktujeme a zasíláme zálohovou fakturu s cenou dle uvedených příplatků/ - po obdržení platby na účet připravíme grafické návrhy, které Vám zasíláme k odsouhlasení a po jejich odsouhlasení přistoupíme k přípravě zakázky.

 

U položky je uvedeno min. množství objednávky, systém mne povolí nákup od 1ks - je možné takto objednat?  

  • Při nákupu věnujte pozornost při čtení v detail zboží - objednávka je možna od množství zde uvedeného.

 

Zasíláte grafické návrhy k odsouhlasení?

  • Ano, při objednávce zakázky s personifikací - po obdržení platby na účet Vám před samotnou realizací zakázky zašleme emailem grafický návrh ke kontrole a odsouhlasení.

 

Kdy můžu očekávat dodání zboží?

  • Veškeré zboží je připravováno na zakázku, a tedy na objednávku. Standartně objednávky vyřizujeme do 3týdnů od schválení graf. návrhu. Svým zákazníkům se u nás však snažíme vyjít maximálně vstříc, a pokud je to jen trošku možné - v případech, kdy na své zboží spěcháte - je možné se dohodnout na upřednostnění zhotovení zakázky. V tomto případě uveďte prosím do zprávy v objednávce nejzašší termín dodání - abychom vám mohli potvrdit, že zakázku můžeme v požadovaný termín dodat.

 

Jak je počítána cena za poštovné?

  • v případě objednávky produktů o váze do 500g je cena poštovného 120.-Kč /tužky, propisky, dortové ozdoby, svatební knihy, poděkování rodičům, .../
  • v případě dodání svatebních obrazů, dárkových kazet, atd... - je počítána cena za přepravné ve výši 150.-Kč
  • V případě dodání minivín, vín, více kusů dárkových kazet, atd... - je cena za přepravné počítána individuálně dle rozměrů a váhy zásilky
  • o ceně přepravného Vás budeme informovat v e-mailu, který vám zašleme spolu s podklady k platbě - před samotným zhotovením zakázky, v případě, že by Vám cena přepravného nevyhovovala, je možné odstoupit od objednávky

 

Je možné u Vás uhradit i jinou formou než platbou předem?

  • vzhledem k tomu, že produkty jsou připravovány přímo na míru každého z Vás, je ve standartních situacích vyžadována platba předem, před samotným začátkem přípravy zakázky
  • v individuálních případech se ze dohodnout na platbě na dobírku - zejména v případech rychlého požadavku na dodání zboží. Platba dobírkou však musí být v každém případě řešena individuelně, a musí být oběma stranami odsouhlasena.

 

Jak bude zboží doručeno? Nemusím se obávat objednat křehké zboží?

  • pro přepravu využíváme služeb České pošty a společnosti TOPTRANS. Odesílání drobných zásilek řešíme ve většině případů Českou poštou /vždy doporučeně/
  • při odesílání zásilek o vyšší váze, nebo zásilek křehkých/vína, minivína, dárkové kazety, gravírované skleničky, obrazy, .../  - využíváme služeb společnosti TOPTRANS, specializující se na přepravu křehkého zboží. S touto přepravní společností máme velmi dobré zkušenosti - navíc všechny zásilky jsou u tohoto přepravce plně pojištěny. Po obdržení zásilky prosím zkontrolujte neporušenost zboží - v případě, že by Vám bylo zboží dodáno porušené /což ze zkušeností s vybraným přepravcem nepředpokládáme :-)/ - je nutno nás do 24hod. kontaktovat a oznámit tento problém - v tomto případě nás prosím kontaktujte pro rychlejší vyřešení telefonicky na tel: 606 739 292  Přepravce TOPTRANS Vám dodá zásilku přímo na dodací adresu.

 

V případě, že se mi Vaše práce líbí, ale nenašli jsme u Vás přímo to, co hledáme? Máme individuální požadavek?

  • Ani to u nás není žádný problém - přibližte nám Vaši představu, a my ji převedeme ve skutečnost :-) Neváhejte nás kontaktovat ...

 

Plánujeme svatbu, a rádi bychom si u Vás objednali svatební vína a minivína - kdy mám objednat?

  • U vín a minivín připravovaných na zakázku doporučujeme počítat s dobou vyřízení asi 3-4týdny /v nutných případech je možno se dohodnout na upřednostnění zakázek - musí však být řešeno individuelně - závisí na počtu právě připravovaných zakázek
  • U těchto produktů, stejně jako u čokoládek - zasíláme VŽDY grafické návrhy ke schválení
  • Vzhledem k tomu, že jsme malé vinařství s omezenou kapacitou výroby - jsou odrůdy vín v průběhu roku postupně doprodávána. I z tohoto důvodu doporučujeme zhotovení objednávky vín v dostatečném předstihu /i v lednu již běžně přijímáme objednávky na svatby v měsíci září :-)/, abychom Vám mohli vybraná vína rezervovat.
  • Standartně zasíláme vína asi 7-14 dnů před svatbou, aby se nevěsty nemusely před svatbou zabývat správným skladováním vín - podle této doby dodání si také plánujeme přípravu zakázek - pokud byste požadovali dřívější dodání, poprosím o informaci o požadovaném termínu dodání.

 

Doporučené skladování vín?

  • Skladování vína při konstantní teplotě 10 až 12 °C.  Vína nejsou chemicky stabilizovaná.
    Při archivaci při vyšší teplotě je nutno počítat s tím, že víno bude zrát, resp. stárnout rychleji. Pokud nemáte k dispozici vinný sklep, je pro uchování na kratší dobu možno využít i jiný vhodný prostor, např. chladnou komoru či speciální místnost s chlazením.
    Je třeba si dát pozor na to, aby v prostoru pro uchování vína nebyly žádné cizí pachy. Nevhodné je např. skladování v místech, kde jsou zároveň skladovány brambory, cibule, atd...
    Při skladování vína je třeba zabránit přístupu světla. Pokud to nelze udělat jinak, lze tuto podmínku zajistit skladováním láhví v uzavřeném obalu.
  • Nevhodné skladování vín nemůže být důvodem k reklamaci.
  • Víno neprodáváme osobám do 18 let. 

 

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Napište nám na naši e-mail adresu: malevinarstvi75@seznam.cz  nebo nás kontaktujte na tel.: 606 739 292

Na základě Vašich připomínek budeme často kladené otázky rozšiřovat. 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení